Prije uporabe dobro razmisliti

četvrtak, 13.11.2014.

Hajde vi budite dobri cijelu godinu! Ili:Božić na vlastiti način

Oko nas se događa toliko ružnih stvari da je teško ostati smiren. I onda ... približi se vrijeme Božića i shvatite kako ne možete proživjeti ni Došašće, niti Božić onako kako ste vi to zamislili.

Zapravo, izgubite se u svemu i teško ispod hrpe nepotrebne kramarije uopće možete iskopati kako biste to zapravo htjeli proživjeti to vrijeme.
Pomalo se ježim od već predviđenog slijeda događanja: prvi katalozi s dalekoistočnim božićnim artiklima već su počeli stizati . Ne znam za ostale, ali kod mene ateriraju u plavu kantu. Ne mogu ... nemam snage listati, gledati i računati. Zapravo ... znam tko mi je drag, tko što voli i što ću kupiti, ako uopće kupim, jer nekima će biti dovoljno zajednički provedeno vrijeme.

Prvi ponuđači svega i svačega već su me počeli oslovljavati na ulici i nuditi humanitarne kalendare, čestitke i ostalo, tako da, ako kažem "Hvala! i produžim, ispadam ništarija koja ne želi pomoći. Jasno, treba možda još i podviknuti zamnom, neka svi čuju kako sam bešćutna. Moram li svima pričati, ili nabaviti majicu s natpisom koji govori o tome kako postoje ljudi kojima pomažem, ne samo u prosincu.

Osim toga, uzet ću si pravo da u istom tom prosincu nekoliko dana budem tužna i neraspoložena, jer tko kaže kako svi moramo biti presretni, ljubazni i nasmiješeni jer, eto, za koji dan će se čuti zviždaljka koja svima nalaže da budu dobri i plemeniti. Dobrota na zapovijed. Što je s ostalih jedanaest mjeseci dragi moji božićni glumci?

Volim kad je grad osvijetljen, još više volim kada u to vrijeme padne snijeg, volim smijeh i žamor, ali ne volim isforsiranost. Volim kad mi priđe netko drag i iskreno stisne ruku, ali bježim od ljudi koji mi se izdaleka namješteno smiju i trče kako bi mi udijelili božićni poljubac, a u travnju ili srpnju me niti ne poznaju!

13.11.2014. u 16:25 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  studeni, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2015 (4)
Siječanj 2015 (1)
Prosinac 2014 (1)
Studeni 2014 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ne naučiš li ništa, idući ti je život jednak sadašnjem, ista ograničenja i iste poteškoće koje treba nadvladati.
(Richard Bach, Galeb Jonathan Livingston)

Linkovi